Haul Make Up For Ever

makeupforever

Sa fiu sincera, mereu incerc sa evit magazinele in perioada reducerilor. Stiu foarte bine ca voi gasi lucruri care sa-mi placa si ele vor fi la jumatate de pret. Nu este nevoie sa ai doctoratul sa deduci cum se va incheia situatia pentru economiile mele. Dar cateodata „carpe diem” iti rasuna in minte si iata ca va prezint azi inca un haul.

De fiecare data cand sunt reduceri, Sephora are un colt in care sunt expuse produse high-end la preturi mai mici decat in mod noarmal. Atentie mare! Exista posibilitatea ca printre aceste simpatice produse sa se gaseasca si produse ceva mai vechi, sau cel putin asta inspira aspectul lor. De cele mai multe ori acestea au cutiile rupte, indoite si murdare. Efectiv par ponosite. Stiu ca in 90% din cazuri asta se intampla din vina clientelor, dar este vorba de imaginea magazinului si angajatele ar putea fi instruite macar sa stearga aceste ambalaje. In fine… Dintre produsele al caror exterior arata teafar si nevatamat, mi-am ales pudra libera HD si un fard de culoare rosie, ambele de la Make Up For Ever.

 

Stiam de existenta pudrei libere HD, datorita reclamei care i s-a facut. In magazin am testat produsul pe mana, am citit rapid cateva reviewuri pe makeupalley.com si am hotarat s-o cumpar. Aceasta este versiunea mini de 5g. Varianta full size are 8.5g. De asemena exista si o varianta compacta. Am preferat sa cumpar versiunea mai mica, deoarece nu va fi o pierdere prea mare daca va fi sa nu mi se potriveasca. Producatorii sustin ca acest produs reduce aspectul liniilor fine, al porilor, cat si excesul de sebum, dand un aspect satinat tenului; translucida, nu modifica nuanta tenului, fiind potrivita tuturor indiferent de culoarea pe care o are tenul lor; nu contine talc si nu usuca tenul; poate fi aplicata atat direct pe fata, cat si peste fondul de ten. A costat 65 lei, redusa de la ~130 lei.

makeupforever hd powder.jpg

Fardul rosu reprezinta o veche obsesie de-ale mele. Nu sunt adepta unui stil excentric, dar se gasesc si exceptii, aceasta fiind una dintre ele. Acum urmeaza confuzia. Pe ambalaj scrie clar -Blush-, dar produsul era expus la categoria farduri de pleoape. Mi-a confirmat si una dintre angajatele Sephora. Am verificat si pe siteul celor de la M.U.F.E. Acelasi rezultat: produsul se regasea la categoria pentru ochi. Nuanta si codul corespundeau fara dubii cu fardul pentru pleoape expus pe site. Deci, n-am mai stat pe ganduri si l-am luat. A costat 45 lei, redus de la ~90 lei.

makeupforevere red.jpg

Desigur, vor urma si reviewuri…

2 gânduri despre &8222;Haul Make Up For Ever&8221;

  1. Hello, Liana! 🙂
    Am simtit ca ma incearca dorul de pudra libera pe care o foloseam cu multi ani in urma. Cred ca e faina aceasta de la MUFE!
    Despre fardul de ochi – blush… as spune ca e de utilizat in ambele directii!
    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    Apreciază

    1. Din cate imi amintesc din postarile tale, si tu ai tenul gras/mixt. Ii voi face un review pudrei, dupa ce scap de perioada aceasta mai aglomerata, dar vreau sa.ti spun ca am folosit.o aproape zilnic si m.a uimit. Chiar imi mentine tenul matifiat, de la 7 dimineata, pana seara, cand ajung acasa. Eu de cativa ani foloseam pudra compacta de la Bourjois, deci o compar cu aceasta. Cel mai sigur o poti testa la Sephora, pe tenul curat, nemachiat (cand ai drum prin bucuresti). Si ca un pont, daca ai card sephora, exista perioade cand ai reducere 20%, deci o poti lua chiar la un pret mai mic. Te pup si multumesc pt vizita!

      Apreciază

Lasă un răspuns

