Review Yves Rocher -Balsam de buze

yves_rocher vanilla balm

Tin minte cand am venit prima oara in contact cu YR. Era in vara lui 2006. Eram in vacanta prin Franta si colindam magazinele lor de cosmetice, atat de variate (norocoase frantuzoaicele!), cand la un moment dat l-am zarit. Scris mare pe un fundal verde: Yves Rocher! Bineinteles ca am intrat! De aici mi-am luat primele produse pentru ingrijirea tenului. Tin minte si acum: o sticluta cu gel de curatare, una cu lotiune tonica si un borcanel de crema. Nu-mi amintesc detalii, doar ca erau pentru ten gras si miroaseau a iarba proaspat cosita. Ei bine, acesta n-avea sa fie ultimul meu contact cu ei. Un an-doi mai tarziu, aveam sa primesc acasa oferte de la ei, astfel luand nastere o frumoasa relatie client-producator. De 10 ani am tot cumparat diverse produse de la ei si voi continua sa o fac. Ceea ce ma aduce la reviewul de azi.

Balsamul de buze cu vanilie este cel mai hidratant dintre cele 4 incercate de mine. Consider ca si-a facut treaba atat vara cat si iarna. Tin sa mentionez ca am buze normale, n-am avut niciodata probleme de genul uscare excesiva a acestora, dar am si folosit balsam de buze de cand eram copil. Prin urmare l-as recomanda unei persoane fara probleme majore din acest punct de vedere. Are un miros natural de vanilie, nimic artificial sau coplesitor, ci pur si simplu asa cum trebuie. Poate fi folosit si de persoane de sex masculin, avand in vedere ca este destul de discret. Singurul aspect care-l poate da de gol fiind aroma sa, ce poate fi resimtita daca va aflati foarte aproape de interlocutor.

yves rocher cherry balm

Balsamul cu cirese nu a fost pe gustul meu. Primul aspect care m-a deranjat a fost culoare rosie, lucioasa, care o lasa pe buze. Atunci cand l-am cumparat n-am realizat ca va fi colorat, deci nemultumirea este din vina mea. Desigur, daca acesta este efectul pe care vi-l doriti, cu atat mai bine, insa eu imi doresc de la un balsam sa fie hidratant si discret, nimic mai mult. Daca vreau buze colorate, atunci apelez la un ruj sau luciu de buze. Prin urmare, este vorba de dorinta fiecaruia. Un alt aspect care m-a deranjat, a fost acela ca a parut sa fie mai putin hidratant decat celelalte. As recomanda acest produs unei persoane ce doreste un minim de hidratare si un strop de culoare, nimic pretentios. Ca un plus, are un miros foarte placut de cirese.

yves rocher orange confite cannelle balm

Cum ne-au obisnuit, cei de la Y.R. scot in fiecare an editii limitate de sarbatori. In 2015 din aceasta categorie am testat doua balsamuri de buze. Primul este cel cu portocala confiata si scortisoara. Este minunat! Hidrateaza, dar ce m-a incantat este mirosul sau ca de turta dulce cu coaja de portocala. E o placere sa-l folosesc. Singurul regeret pe care il am este ca nu mi-am cumparat mai multe.

yves rocher vanille epicee balm

Cel de-al doilea este cel cu vanilie picanta. Acesta miroase mai mult a turta dulce traditionala. Nivelul de hidratare este identic cu al celui descris anterior. Am apelat cu incredere la amandoua in aceasta perioada rece a anului. Ca de fiecare data, produsele din  editiile de sarbatori, sunt un deliciu.

In trecut am mai testat balsamuri de buze de la Y. R., cand aveau acel format mai mic, dar erau la fel de simpatice. In viitor voi veni cu reviewuri si la alte produse din gama lor (geluri de dus, lotiuni de corp, etc).

Greutate: 4,8 g.

Le-am achizitionat din magazinul Yves Rocher – pret aproximativ 10 Ron.

Lasă un răspuns

