Review Chanel Coco Mademoiselle – Lotiune pentru corp 200 ml

coco_mademoiselle_lotion

 

Avand in vedere articolul anterior despre parfumul cu acelasi nume, mi s-a parut firesc sa vorbesc si despre laptele de corp.

Sa parcurgem in primul rand aspectul cel mai important: mirosul. Majoritatea doamnelor interesate de o crema de corp asociata unui parfum high end isi doresc nu doar o simpla hidratare prin utilizarea acestui tip de produs, ci mai ales intensificarea mirosului emanat de parfumul in cauza. Aspect pe care aceasta lotiune il indeplineste cu succes. Ba mai mult; reuseste sa se faca remarcata chiar si folosita de una singura.

Are o consistenta relativ usoara, in mod normal intrand rapid in piele, lasand-o hidratata si satinata. Spun „in mod normal” deoarece mi s-a intamplat de 2-3 ori cand am folosit-o vara, in plina zi, sa se simta usor lipicioasa, dar probabil deznodamantul ar fi fost acelasi indiferent de crema folosita, avand in vedere temperaturile ridicate. In concluzie, nu o folositi daca stiti ca exista posibilitatea sa transpirati. Sticla este confectionata din plastic, si este prevazuta cu un orificiu ingust, fiind usor de utilizat.

Un ultim detaliu pe care eu il gasesc simpatic: lotiunea contine particule sclipitoare fine, fine. Atat de fine, incat intai le-am observat in podul palmelor, avand in vedere ca cu ele am aplicat produsul; ulterior am vazut ca se observa si pe restul trupului. Prin urmare nu va asteptati la ceva grosolan, aceste sclipiri nefacand altceva decat sa capteze lumina, dand in ansamblu un aspect radiant pielii.

Consider aceasta lotiune un rasfat la care putem apela atunci cand dorim sa ne simtim mai deosebite.

L-am achizitionat din Sephora – pret aproximativ 210 Ron.

 

Lasă un răspuns

