Review Chanel Coco Mademoiselle – Apa de parfum 100 ml

coco_mademoiselle

 

Parfum – cuvant provenit din latinescul „per fumus”

Principalele acorduri: citric, dulce, paciuli, flori albe, balsamic, trandafir

Lansat in 2001. Creator: Jacques Polge

Note de varf: portocala, mandarina, floare de portocal, bergamota

Note de mijloc: mimoza, iasomie, trandafir turcesc, ylang-ylang

Note de baza: Boabe de tonka, paciulie, opoponax, vanilie, vetiver, mosc alb

    sursa: fragrantica.com

Coco Mademoiselle ocupa un loc special in gradina memoriei mele. A fost primul meu parfum high end, dar mult mai important, a fost primul parfum care m-a fermecat. Un coup de foudre! L-am primit in adolescenta de la parintii mei, iar in momentul de fata sunt la a 3-a sticluta. Fara sa realizez, parfumul meu semnatura ma gasise pe mine si nu invers.

Nu ma pot pronunta pentru toate doamnele, dar pentru mine el constituie o parte din fiinta mea; ma completeaza, ma reprezinta, ma prezinta celor din jur inainte ca eu sa le intind mana.

Ce pot garanta este ca acest parfum va persista de dimineata pana seara, cateodata chiar si dupa dus (mama imi spunea uimita cum cabina ramane parfumata dupa ce-mi spalam eu parul; da, imi parfumez si parul cu el). Isi va face simtita prezenta cu eleganta, avand un siaj moderat, perfect echilibrat. Cel de langa tine va putea aprecia mireasma, fara a-i fi provocata vreo migrena. Eu il port primavara si toamna, cateodata in serile de vara si foarte rar iarna.

In concluzie, Chanel Coco Mademoiselle este un parfum cu care nu se poate gresi, avand o aroma florala imbatatoare, usor piscata de un strop de citrice. Mi s-a potrivit in adolescenta, mi se potriveste acum si mi se va potrivi pana la sfarsitul timpurilor.

L-am achizitionat din Sephora – pret aproximativ 630 Ron.

 

Un gând despre &8222;Review Chanel Coco Mademoiselle – Apa de parfum 100 ml&8221;

Lasă un răspuns

